Sebb kesin tgk kenit macm x terlart jg ank2 die..so, I divided em, kenit 3, n bulat 3, tempt bulat is at ma mom’s room, n kenit is in ma room..bulat cam suke2 je sebb tetibe ank die ramai..die xcited but suke beleter kalu ank2 die bising…die mmg grg!..unfortunately, kenit cam tau ank die xcukup, so, she sneak to bulatnye rumah, n found her 2 other child..then, tetibe…die usung sem ank die dalm bulatnye rumah…at first I thought, that kenit merajuk n xmo dah jaga ank die..rupenye…kenit pun masuk sekali dalm rumah tu…n derg kongsi2!!how sweet!!...n sometime gilir jaga ank derg…ihihi…check out the pic!..ihihi…I was soo amaze with bulat, cuz die mmg grg n do not like to share anything with peep..anything!!but, for this time..shes ok!..ihihi…how sweet the way they r compromising it..ihihi..
Monday, August 31, 2009
my kitty..kitty....
K dis is a story a bout my cat..i have a looootttt of catz..n I love em all!ihihi…so now is a story about my catz name kenit n bulat aka “cikgu murni”..The story begin, bulat beranak..sekor je ank de…ehe..then, da night after, kenit plak berank 5 ekor!!hohoho…
Sebb kesin tgk kenit macm x terlart jg ank2 die..so, I divided em, kenit 3, n bulat 3, tempt bulat is at ma mom’s room, n kenit is in ma room..bulat cam suke2 je sebb tetibe ank die ramai..die xcited but suke beleter kalu ank2 die bising…die mmg grg!..unfortunately, kenit cam tau ank die xcukup, so, she sneak to bulatnye rumah, n found her 2 other child..then, tetibe…die usung sem ank die dalm bulatnye rumah…at first I thought, that kenit merajuk n xmo dah jaga ank die..rupenye…kenit pun masuk sekali dalm rumah tu…n derg kongsi2!!how sweet!!...n sometime gilir jaga ank derg…ihihi…check out the pic!..ihihi…I was soo amaze with bulat, cuz die mmg grg n do not like to share anything with peep..anything!!but, for this time..shes ok!..ihihi…how sweet the way they r compromising it..ihihi..

Sebb kesin tgk kenit macm x terlart jg ank2 die..so, I divided em, kenit 3, n bulat 3, tempt bulat is at ma mom’s room, n kenit is in ma room..bulat cam suke2 je sebb tetibe ank die ramai..die xcited but suke beleter kalu ank2 die bising…die mmg grg!..unfortunately, kenit cam tau ank die xcukup, so, she sneak to bulatnye rumah, n found her 2 other child..then, tetibe…die usung sem ank die dalm bulatnye rumah…at first I thought, that kenit merajuk n xmo dah jaga ank die..rupenye…kenit pun masuk sekali dalm rumah tu…n derg kongsi2!!how sweet!!...n sometime gilir jaga ank derg…ihihi…check out the pic!..ihihi…I was soo amaze with bulat, cuz die mmg grg n do not like to share anything with peep..anything!!but, for this time..shes ok!..ihihi…how sweet the way they r compromising it..ihihi..
Labels:
Cats
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment